Reviews JUSTMARCEL (SOLO)

Reactie plaatsen

Reacties

Jos uit Veghel
6 dagen geleden

Marcel is een gezellige, spontane zanger die sfeer weet te brengen.
Marcel heeft zeker bijgedragen voor het slagen van mijn feestje i.v.m. mijn 70e verjaardag.
Marcel, bedankt voor je optreden, complimenten.
Iedereen heeft genoten en wij ook.

Jannie & Pierre, Langbroek
21 dagen geleden

Geweldig
Voor onze gitarist Marcel, met wie we meteen een fijne klik hadden, willen we graag een compliment achterlaten. In de Oranjerie van Landgoed Sandenburg mochten geen versterkers gebruikt worden, maar Marcel maakte daar totaal geen probleem van. Met zijn prettige aanwezigheid en een repertoire dat perfect bij ons paste, heeft hij tijdens de receptie van onze bruiloft echt bijgedragen aan de sfeer van de dag. We hebben enorm genoten van zijn muziek en optreden.

Alice, Standdaarbuiten
een maand geleden

Top muzikale omlijsting.
Geweldig.
Heel passend, al onze wensen waargemaakt.
Fijn repertoire, alleen maar goede muziek gehoord. Ontzettend bedankt voor een mooie middag.

Heleen
een maand geleden

Wij hebben tijdens een tuinfeest genoten van een optreden van Marcel. Marcel kan erg goed zingen en gitaar spelen :)! Hij zorgde voor een heel gezellige sfeer, voelde de groep goed aan en had een leuke interactie. Iedereen heeft genoten!

Fieke Sjoukes
4 maanden geleden

Op 5 februari 2026 hebben we in het Dorpscentrum Oegstgeest een “Warme Wintermaaltijd” voor bijna 100 personen georganiseerd. Marcel zorgde daarbij grotendeels voor de muzikale omkleding van dit evenement. Het is altijd superfijn om met Marcel samen te werken. Hij weet de juiste toon te vinden voor zo’n avond. Goede achtergrondmuziek voor onder het diner, maar bij de “meezingers” ging het los en deed iedereen uit volle borst mee. Het was mede door zijn bijdrage een geweldige avond. Ook in de Oegstgeester Courant werd dit nog met name genoemd. Nogmaals dank Marcel. Volgend jaar weer?!

Carl Groeneveld , Restaurant Me Gusta! in Wassenaar –
5 maanden geleden

Marcel heeft in ons tapasrestaurant zijn mooie repertoire ten gehore gebracht! Zowel onze gasten als het personeel hebben genoten van zijn fijne en ingetogen performance.
Iedereen verliet ons restaurant met een dikke glimlach op het gezicht!

Shirley NJOY, Fitness sportschool Hoorn
5 maanden geleden

Marcel is ontzettend flexibel voelt de mensen goed aan en is erg prettig in omgang . Hij heeft heeft bij ons op de sportschool een super leuke dag met zijn optreden verzorgd!! Wij hoefden hier verder niet naar om te kijken het was top! Wij ontvingen dan ook leuke reacties van de leden Iedereen heeft genoten van zijn brede en vooral bekende repertoire..Zeker voor herhaling vatbaar..

Mr John (Kasteel Nemerlaer in Haaren)
5 maanden geleden

Marcel bij kasteel Nemerlaer
Een zeer goede zanger met gitaarspel we hebben er van genoten.

Natasja, Nieuw Vennep –
5 maanden geleden

Heel, heel leuk.
Mijn vader werd 80 en de nummers die Marcel zong vond hij prachtig.
De hele familie heeft genoten van zijn aanwezigheid en performance.
Bedankt Marcel, en we komen zeker naar een optreden van je band.

Angela uit Bunschoten - Spakenburg
5 maanden geleden

Relaxed
Het contact vooraf was heel fijn. Alles even doorgenomen zodat het op de avond heel relaxed was. Geen omkijken en prachtige “achtergrond” muziek, wat wij graag wilden.